Belföld

Fidesz: „na, ezt jól megcsinálták”

Folytatódik a Fidesz Valódi elszámolás kampánya, az ellenzéki párt azt mutatja be plakátjain és reklámfilmjeiben, hogy az elmúlt két hónapban tovább nőtt a munkanélküliség, és emelkedtek az árak is – közölte Rogán Antal.

„Na, ezt jól megcsinálták” – ez a szlogenje a kampánynak, amelyben a Fidesz arra hívja fel a figyelmet, hogy a munkanélküliek száma, a szívgyógyszerek és a gáz ára az utóbbi két hónapban tovább növekedett – mondta a kampányfőnök. A munkanélküliek száma két hónap alatt 36 ezerrel 436 ezerre nőtt, a gáz ára januártól újabb 7 százalékkal emelkedett, így a négyéves növekedés 74 százalék, míg a szívgyógyszerek esetében már 133 százalékos az áremelkedés – tette hozzá.

Rogán jelezte, hogy hamarosan a miniszterelnököt is szembesíteni akarják korábbi ígéreteivel, azonban hogy ezt milyen kampányeszközökkel teszik meg, nem árulta el. Arra a felvetésre, amely szerint Orbán Viktor néhány napja úgy nyilatkozott, hogy a kampányért egyedül a kampányfőnök felelős, Rogán Antal azt mondta: ez valóban „evidencia”. Közölte: ő maga, a Fidesz elnökéhez hasonlóan elégedett a kampánnyal, és biztos abban, hogy a következő hat hét intenzív kampánya után – amelyben új problémákat és új megoldásokat is vázolnak majd – április 9-én a választók a Fideszt bízzák meg kormányalakítással.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik