Belföld

Sajtópert vesztett a Magyar Nemzet

admin
admin

2005. 09. 26. 15:14

Helyreigazításra kötelezte a Magyar Nemzet című napilapot a Duna Televízió által kezdeményezett sajtóperben hétfőn kihirdetett elsőfokú ítéletével a Fővárosi Bíróság.

A nem jogerős döntés szerint a lap június 11-i számában valótlanul állította, hogy Cselényi Lászlónak, a közszolgálati médium elnökének húszmilliós autót lízingelnének. A szóban forgó kocsi listaára ugyanis 12 millió forint volt, és az sem igaz az ítélet szerint, hogy a járművet DVD-lejátszó hiánya miatt a vezető visszaküldte volna.

Valótlannak ítélte a bíróság a Magyar Nemzet azon állítását is, hogy az elnök japánkert építéséről rendelkezett, illetve a cég parkolójában két helyre tartana igényt, valamint tízmillió forintért büféberendezést rendelt volna az aulába.

A június 13-i számban az ítélet szerint valótlanul jelent meg, hogy Kresz László hírigazgatót menesztették, mivel neki – beosztása megszűnésével – más feladatot kínáltak fel, akárcsak az, hogy Cselényi László több alkalommal is beleszólt volna a hírműsorok szerkesztésébe.

A június 14-i Magyar Nemzetben az ítélet szerint valótlanul jelent meg, hogy Kresz Lászlót nem tájékoztatták, milyen következtetésekre jutott az államfő-választás eredményének késedelmes bejelentése kapcsán elrendelt vizsgálat.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Quadrangular pieces of soap of various colors displayed on newsprint paper grouped by colors
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.