A kommunikációs programra 94 millió forintot hagyott jóvá legutóbbi ülésén a Munkaerőpiaci Alap Irányító Testülete (MAT).
A MAT internetes oldalán olvasható határozat szerint a legtöbb pénzt, 20 millió forintot az időeltolással bemutatandó utcai plakátokra hagyta jóvá a testület.
A tematikus televízió műsor támogatására tervezett forrás 15 millió forint. Ugyancsak 15 millió forintot hagyott jóvá a MAT az újságokban közzéteendő hirdetésekre, s szintén 15 millió forintot az elektronikus médiában e témával foglalkozó hirdetésekre.
A kommunikációs program hatékonyságának mérésére, elemzésére, az ezzel foglalkozó közvéleménykutató cég megbízására szolgáló keret 8 millió forint.
A tematikus rádióműsor támogatására 6 millió forintot költhet a szervező.
Ugyancsak 6 millió forintból gazdálkodhat, aki a munkavállalók tájékoztatását szolgáló kiadvány készítését, s öt célcsoporthoz való eljuttatását vállalja.
A munkáltatók tájékoztatására szolgáló kiadvány és CD készítésére, a célcsoporthoz való eljuttatására 3 millió forintot költhetnek.
Ilyen összeggel, 3 millió forinttal gazdálkodhat a célcsoportok szerinti adatgyűjtés. Szintén 3 millió forint a kerete a színvilággal, a szlogennel, a szignállal, a fő üzenetek formáival foglalkozó kézikönyv kidolgozásának.
A 94 millió forintot a Munkaerőpiaci Alap foglalkoztatási alaprésze 2005-ös keretéből hagyta jóvá a testület.
A MAT felkérte a Foglalkoztatáspolitikai és Munkaügyi Minisztériumot, hogy a program lebonyolításáról, a célok teljesítéséről, a pénzfelhasználásról a jövő év július végéig készítsen beszámolót.