Belföld

MSZP: Új dizájn – régi értékek

admin
admin

2005. 09. 05. 17:19

Az MSZP a vasárnapi évadnyitó gyűlése után hétfőn évadnyitó frakcióülést tartott. A választási menetelés ezzel megkezdődött. Ezt támasztja alá az országszerte megjelenő, új képvilágot megjelenítő reklámhadjárat is.

Az MSZP parlamenti frakciójának egész napos ülésén a féléves országgyűlési munka megtervezése volt a legfőbb feladat. Emellett felszólalt Hiller István pártelnök az MSZP választási felkészüléséről, sőt, maga Gyurcsány Ferenc miniszterelnök is. Az ülésen egyébként Katona Béla frakcióvezető-helyettes elnököl, mivel Lendvai Ildikót az MTI értesülése szerint baleset érte: a politikus eltörte a lábát.

Az MSZP kezdte a legkorábban a kampányt: kilenc hónappal a választások előtt már a párt plakátjai virítanak a tömegközlekedési eszközökön és a közutak melletti táblákon is. Egy szeletelt alma az igazságosságot, egy csecsemőjét ölelő édesanya a biztonságot, egy gerendagyakorlatot végző tornászlány pedig a bátorságot szimbolizálja a plakátsorozaton. Egyes lapértesülések szerint az akció célja, hogy a pártot helyezze a középpontba, ezzel pedig elővezesse a választások előtt még aktívabbá váló hivatalos kampányt.

„Olyan értékeket mutatunk be, amelyeket mi, szociáldemokraták, az MSZP és sok olyan ember is magáénak vall, aki nem kötődik pártokhoz, nem politizál” – mondta Hiller István egy pécsi rendezvényen pénteken. Hozzátette, a kampány “határozott lesz, de nem lesz durva”. Annyi bizonyos, hogy színvilágában a mostani reklámok jelentősen eltérnek az előzőektől: az európai szociáldemokráciát szimbolizáló piros kockák és a szegfű mellől ugyanis eltűnt a kék szín.


Az Index információi szerint a kampány elősorban a felső középosztályhoz tartozó fiatalokat célozza meg, ezért az általuk gyakran olvasott magazinokban fog elsősorban hirdetni. A Cosmopolitan, a CKM és a National Geographic olvasói az októberi lapszámmal megkapják a “Buli színe” című zenei válogatást is. A CD egyértelműen a 25-35 éves városi fiatalok körében hivatott módosítani a pártról alkotott választói véleményt. A válogatásalbumra főként a 80-as, 90-es évek zenéiből válogattak.


Az MSZP sajtóosztályának tájékoztatása szerint az új dizájn szerint hamarosan párt honlapja is meg fog újulni.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Hajléktalanok mutatták meg féltett vagyonukat

Budapest, 2017. április 17.
Kulka János színművész egy jelenetben Ujj Mészáros Károly rendező X. című skandináv típusú krimije forgatásán Budapesten 2017. április 13-án. A Magyar Nemzeti Filmalap 489 millió forinttal támogatja a thrillert, amely várhatóan 2018 első felében kerül majd a mozikba.
MTI Fotó: Kallos Bea
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.