A Felvonulási téren zajló öt napos esemény 300 millió forint költségvetésének többségét a 2 ezer forintos jegybevételekből finanszírozzák, 40-50 millió forinttal a médiatámogatók, fővárosi önkormányzat 3,5 millió forinttal járult hozzá a rendezvény költségeihez, továbbá a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztériumtól is kaptak ígéretet támogatásra. A fennmaradó összeget a reklámbevételekből finanszírozzák, azonban ennek ellenére nem számítanak nyereségre a szervezők – mondta Benza György, a szervező Palota Borház Kft. igazgatója, a rendezvény egyik szervezője.
A Borfalu célja, hogy a hagyományos magyar borászat gerincét képező kis- és középborászok bemutassák termékeiket a nagyközönségnek. Így a rendezvényen 10 pálinkakészítő, valamint 20 borvidék képviseletében 2000 borral, több mint 200 borász személyesen mutatkozik be.