Európában elsőként Magyarországon indult útjára a Heineken új Meet you there kampánya, amelyben a nemzetközi prémium kategóriában idehaza is piacvezető márka különféle találó üzeneteivel és a népszerű TV reklámjával egy életszemléletre hívja fel a figyelmet, mely szerint azok, akik nyitottak az újdonságok és más emberek felé, és ki mernek lépni a megszokott sémákból, ez által az ő életük is sokkal teljesebbé és élvezetesebbé válik.
A legfrissebb adatok szerint továbbra is a Heineken a világ legnemzetközibb söre, hiszen a világhírű holland sörmárka Arubától-Zimbabwéig, gyakorlatilag az egész világon kapható. A Superbrand címmel díjazott sört a világ nem kevesebb, mint 174 országában lehet megvásárolni, az EU minden országában jelen van. A holland sörgyártó csoport több, mint 115 sörgyárral rendelkezik a világ több mint 65 országban. Világszerte nem kevesebb, mint 60000 embert foglalkoztat. Az utolsó lezárt pénzügyi év szerint a Heineken csoport 113 millió hektoliter sört értékesített több, mint 120 különböző márkájú termékéből világszinten, amelynek majdnem negyedét, 22.8 millió hektolitert a cég névadó márkája a Heineken tett ki. A Heineken márka értékesített mennyiségének nagyságát jól érzékelteti, hogy percenként 13.000 palackot vesznek belőle és, hogy ebből a mennyiségből a föld összes lakójának, azaz 6 milliárd embernek fel lehetne szolgálni egy pohárral a Heinekenből és 1 milliárd pohárral még meg is maradna. A Heineken a közkedveltségének és népszerűségének köszönhetően üzletileg is nagyon sikeres vállalkozás. A vállalat 2004-es nettó forgalma 10 milliárd eurót tett ki, éves nettó nyeresége elérte a 791 millió eurót, ami hozzávetőlegesen, több, mint 197 milliárd forintnak felel meg. A holland márka Európa elsőszámú söre, hiszen a kontinensünkön, ezenbelül az EU tagállamaiban, illetve kategóriájában Magyarországon is a legtöbb sört a Heinekenből veszik a fogyasztók.