„Mind az álláskeresők, mind a munkaadók részéről növekvő aktivitást tapasztaltunk a nyáron” – mondta Norrie Sinclair, a CVO-csoport ügyvezető igazgatója. „Mintegy 30%-kal nőtt a friss önéletrajzok száma az adatbázisunkban, és 70%-kal több álláshirdetést jelentettek meg a weboldalunkon a munkaadók. Az álláshirdetések megnövekedett száma nem csak a nyeremény repülőjegynek, hanem annak is köszönhető, hogy cégünk az akció időtartama alatt átvállalta az álláskeresőktől az önéletrajzok feltöltését!”
A CV-Online Magyarország nyár elején több sikeres kampányt is indított az álláshirdetések számának növelése érdekében. „A munkaadók igényeihez rugalmasabban igazodó szolgáltatásokat kínálunk, és ennek pozitív hatása jelent meg már a nyári hónapokban is. A nagyobb számú lehetőség pedig természetesen magával hozta az álláskeresők nagyobb érdeklődését, így jelentősen, mintegy 30%-kal nőtt a weboldalunk (www.cvonline.hu) látogatottsága is. Még ha ősszel nagyobb aktivitással számolunk is, az egyértelműen kiderült, hogy nyáron sem szabad tétlennek lenni a munkaerőpiacon” – foglalta össze Sinclair.