Belföld

A Paskál Parknál a környezet az első

A fészekrakó program megjelenése minden ellenkező híreszteléssel szemben eredményesnek bizonyult.

Ez derült ki abból a felmérésből, amelyet a Paskál Park Rt. készíttetett az elmúlt napokban. Az értékesítési statisztikákból kiderül, hogy a jelentkezők többsége a fészekrakó alapján kéri a hitelfelvételi lehetőséget. A májusi gyorsjelentés szerint az elmúlt hónapban majdnem háromszázmillió forintos bevételt ért el a cég csupán a lakások értékesítéséből. Érdekes, hogy a vásárlók többsége, mintegy 34 százaléka az Internetről, 31 százaléka pedig a zuglói táblákról vagy az ismerőseitől szerzett tudomást a lakóparkról. A felmérés szerint a vásárlási szándék legalább annyira függ a környezettől, mint az ártól. Az építkezés alatt is gondozott parkok és a madarakról elnevezett házak, s persze nem utolsó sorban a strand közelsége miatt a Paskál Park lakáseladásai messze megelőzik a többi budapesti eladásokat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik