Az eddig Oracle adatbázis szerveren futó és Documentum 5, dokumentumtárat alkalmazó rendszert, a cég elvégzett piackutatásai és saját Navision tanácsadói tapasztalatai alapján, azonos funkcionalitással és új Navision szinkronizációs modullal kiegészítve, Microsoft SQL platformra is futtathatóvá teszi.
A rendszer az alábbi alap munkafolyamatokat támogatja:
Bejövő iratok kezelése
Faxok érkeztetése – elektronikusan és manuálisan is
Iratok továbbítása
Kimenő iratok iktatása
Kimenő faxok iktatása
Kimenő postázás – postakönyv
Bejövő ajánlatok kezelése
Az új rendszerrel a cég alkalmazkodni kíván a Microsoft technológia térhódításához, a piaci trendek figyelembevételével egy olyan, kis- és középvállalatok számára ideális megoldást kíván létrehozni, amely egy idáig lefedetlen szegmens igényeit elégítheti ki.
A továbbfejlesztett iktatórendszer az alapfolyamatokon kívül, az új Navision szinkronizációs modul segítségével, a Microsoft Navision integrált ERP rendszer adatait közvetlenül elérve, mindig naprakész információkkal láthatja el az iktatórendszer SQL adatbázisát. A felhasználó igényei szerint nagymértékben testreszabható iktatórendszer, a dokumentumokhoz csatolható leíró információk jelentős részét így a vállalati ERP adatbázisból nyeri, kizárva az emberi hibázás lehetőségét és nagymértékben egyszerűsíti a beérkező és kimenő iratok iktatásának folyamatát és az iktatásra fordítandó időt.
A közös Microsoft SQL adatbázis szerver nagymértékben egyszerűsíti a rendszer üzemeltetését, könnyebbé teszi a mentések megvalósítását, így költséghatékonyabbá válik a vállalatot kiszolgáló informatikai rendszer.