Ugyancsak kimagasló siker, hogy a NextiraOne Magyarország ügyfélköre a legelégedettebb a hasonló szolgáltatásokat nyújtó cégekkel összehasonlítva, egy független, külföldi közvélemény-kutató felmérése alapján.
A NextiraOne tevékenységében a hagyományos telefonrendszereken alapuló szolgáltatások aránya csökken, míg az integrált rendszerek értékesítése nő. A tavaly előtti évhez viszonyítva különösen dinamikusan – 30 százalékkal – nőtt a teljes üzemeltetésre átvett rendszerek aránya. Egyre több Magyarországon működő nemzetközi bank alkalmazza az Alcatel vagy a Cisco rendszerek kínálta sokoldalú szolgáltatásokat, így pl. a Volksbank, a Raiffeisen és a K&H. A pénzintézetek azért is előnyösnek tartják a NextiraOne által kifejlesztett rendszereket, mert alkalmazásukkal a belső kommunikációt már internet protokollon keresztül is tudják bonyolítani – mondta Tóth Ottó.