Az egyezmény az Európában, az Ázsia-Csendes-óceáni térségben, az Afrikában, Latin-Amerikában, és Kanadában lévő nagyobb piacokat érinti, ahol a terméket jelenleg a Bayer és a GSK együttesen promótálják.
Nincs változás azonban az Egyesült Államokra vonatkozó megállapodásban, amely szerint a GSK és a Bayer (utóbbi disztribútorán, a Schering-Plough-n keresztül) most is együtt forgalmazza a Levitrát. Ehhez hasonlóan Olaszországban sem lesz változás a közös forgalmazási megállapodásban, ahol a terméket a Bayer Levitra, a GSK pedig Vivanza néven forgalmazza, valamint azokban az országokban sem, ahol az egyik társaság kizárólagosan forgalmazza a terméket.
A megállapodás értelmében a Bayer 208 millió eurót fizet a GSK-nak az európai és nemzetközi ko-promóciós jogok ellentételezéseként. A Bayer számításai szerint 2006-ban növekedni fognak bevételei a tranzakció következtében, egy becsült 118 millió Eurós negatív hatás után, amely a 2005 első negyedévi üzleti eredményben (EBIT) jelentkezik. A 90 millió Eurós különbség a már megtörtént egyszeri kifizetések miatt jelentkezik.