Belföld

Karácsonyi roham az online áruházakban

Ugrásszerűen megnőtt a karácsony előtti időszakban a hazai online áruházak látogatottsága, az idei forgalmuk mintegy egyharmadát ebben a másfél hónapos időszakban érték el, állítják az internetes boltok üzemeltetői - olvasható a Világgazdaságban.

Míg 2002-ben mindössze 4 milliárd forintot költöttek az interneten a magyar vásárlók, addig ez az összeg az idén várhatóan eléri majd a tízmilliárd forintot.

Az ajándékvásárlást az utolsó pillanatokra halasztókra gondolva a Fókusz Online-nál például a szerdán délután egy óráig vásárolt áruk esetén vállalják, hogy az ország egész területén házhoz szállítják azokat még csütörtökön.

Mintegy 30 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolított az idén a karácsony előtti másfél hónapban a főként elektronikai termékeket kínáló eBolt online áruház, mint 2003-ban – közölte érdeklődésünkre Mecséri Ildikó, az eBolt Kft. kereskedelmi és minőségirányítási vezetője.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik