Belföld

A Canon a harmadik legértékesebb japán márka

A Canon Inc. immár második éve szerepel harmadik helyen a Nikkei vállalati márkaérték listáján.

A képalkotó megoldások terén világszerte az egyik vezető vállalatként jegyzett cég idén 11,9 százalékos márkaérték növekedést ért el, és ezzel a Nikkei számítása szerint 3, 43 trillió jen értéket képvisel.

A Toyota Motor Corporation immár harmadszor vezeti a Nikkei vállalati márka-érték listáját, a szakértők a teljes vállalati márkát mintegy 6,85 trillió jenre értékelték, amely 21,2 százalékos növekedést jelent. A legjobb 20 japán vállalat között a Nissan Motor Co. mutatta a legfigyelemreméltóbb fejlődést, a cégcsoport 151,8 százalékos növekedéssel a tizenharmadik helyről a hatodikra ugrott, a cég értéke így jelenleg 2,57 trillió jen .

A lista a vállalatok teljes márkaerejét mutatja, japán jenben. A vizsgálat során az alapul szolgáló értékfaktorok közé tartozott többek között az alkalmazottak lojalitása.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik