Forgalma az első kilenc hónapban 18 százalékkal 59,7 milliárd koronára nőtt, elsősorban a magasabb áraknak és az export növekedésének köszönhetően, annak ellenére, hogy a szlovák piacon a cég a korábbinál kisebb mennyiségben értékesített.
A Slovnaft közleménye szerint jó eredményét főként az átalakítás, a Mol-csoporttal való szinergia, valamint a finomítói termékek jobb értékesítése segítette.
A Mol-csoport pénteken nyilvánosságra hozott eredménykimutatásában hangsúlyozta, hogy első kilenc havi üzleti eredménye 132,1 milliárd forinttal 189,2 milliárd forintra emelkedett, amihez alapvetően a stratégiai befektetések járultak hozzá, ezen belül főként a Slovnaft kiemelkedő teljesítménye, a finomítói termékek növekvő értékesítése és a gázüzlet uniós konform szabályozása.