Európában és Észak-Amerikában egyaránt gyenge volt az üzletmenet a rossz nyári időjárás miatt, s azért, mert a fogyasztók kezdenek elfordulni a hagyományos, édes üdítőktől.
A társaság a harmadik negyedévben 207 millió dollár, 44 cent adózott eredményre tett szert, egy évvel korábban ez 259 millió, 56 cent volt. Az árbevétel a harmadik negyedben 1,4 százalékkal 4,67 milliárdra esett, egy évvel korábban 4,73 milliárd volt.
A értékesítési nehézségeket a vállalat áremeléssel igyekezett ellensúlyozni: a harmadik negyedévben 2 centtel emelte árait. A cég a továbbiakban is ezt a stratégiát követi: az árak emelésével, új termékekkel, s erőteljes marketinggel akarja növelni a nyereséget, míg korábban a minél nagyobb értékesítés, a piaci részesedés növelése volt a legfontosabb, s nem az áremelés.