Belföld

Négyszer zabálhat reklámot a nagyérdemű

Idén negyedik alkalommal rendezik meg a Reklámzabálók Éjszakáját Magyarországon. A novemberi eseményen számos nagyszabású újítás és változás lesz.

A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 országos rendezvénysorozattá bővült, a debreceni és győri állomásokkal kiegészülve összesen három helyszínen négy reklámhabzsolásra lesz mód. Az idei turné záró gálaestjén Budapesten a marketingkommunikációs szakma kiemelt rendezvényére kerül sor, itt adják át a szervezők a díjakat a legjobb reklámfilmeknek és legnépszerűbb reklámarcoknak, valamint ekkor debütál rövid ízelítővel a Kings of Ads.


A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 kabalafigurája egy zsiráf, amely a rendezvénysorozat minden kreatív anyagán visszaköszön. A kabalafigurához kapcsolódik az idei év hivatalos reklámzabáló slágere, a Zsiráfdal. De ezen kívül elkészült két reklámzenei mix is a hetvenes évek kultikus reklámslágereiből.


Az estéket kedvelt könnyűzenei előadók teszik még emlékezetesebbé: Debrecenben a Kispál és a Borz, Győrben a Unique és a Supernem. Az első budapesti éjszakán a Supernem, majd a Club 54 zenéjét hallgathatják, míg a gálaest fellépői a Beat Dis és a Danubius Best Of lesznek.

Címkék: archívum

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.