Belföld

A XEROX ÁTALAKÍTOTTA EMBLÉMÁJÁT, TÜKRÖZVE A TECHNOLÓGIÁK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK TERÉN ELÉRT VEZETÕ SZEREPÉT ÉS MÁRKÁJÁNAK ERÕSSÉGÉT – „Itt az ideje vizuálisan is megerõsíteni a mondanivalót… A Xeroxnak új arca van”

Márkájának sikeres reklám-kampányára, valamint erőteljes technológiai és szolgáltatási kínálatára építve a Xerox Corporation átalakítja vállalati emblémáját, amely ezentúl az erőteljes és egyszerű „XEROX" szóból áll.

Az új embléma felváltja a „The Document Company – Xerox” vállalati emblémát, amelyet a vállalat 1994-ben vezetett be annak hangsúlyozására, hogy a másológépek területéről továbblépve megjelent a dokumentumkezelés piacán. Megszűnik továbbá az 1994-ben megtervezett „digital X” marketingszimbólum, amely a dokumentumok papír alapú és digitális formája közötti egyre könnyebb átjárhatóságot volt hivatva jelezni – e két világ azóta a Xerox technológiai fejlesztéseinek is köszönhetően sikeresen egységesült.

A reklámozás és a marketing területén a XEROX emblémáját egy a vállalat képességeit leíró sor is fogja kísérni: „Technology. Document Management. Consulting Services”. A vállalat kutatásai szerint ez a sor még hatékonyabban közvetíti, hogy a Xerox világszerte milyen sokféle módon kínál nagyobb hatékonyságot és több értéket a kis irodák, a nemzetközi nagyvállalatok, valamint a nagyüzemi nyomdák és grafikai környezetek számára.

„Ügyfeleink egyértelműen összekapcsolják a Xerox céget és a dokumentumkezelési szakértelmet. A Xerox márkája igen erőteljes. Kínálatunk minden eddiginél szélesebb és jobb” – jelentette ki Anne M. Mulcahy, a Xerox elnök-vezérigazgatója. Megjegyezte, hogy a második negyedévben a vállalat megcélzott növekedési területei – a nyomdaipari digitális termékek, az irodai digitális termékek és az értéknövelő szolgáltatások – az elmúlt évhez képest 4%-kal nőttek, és ma már a vállalat teljes árbevételének mintegy 73%-át teszik ki.

„Most érkezett el az ideje, hogy vizuálisan is aláhúzzuk márkareklámozási kampányunk üzenetét: A Xeroxnak új arca van, és a Xerox megbízható üzleti partner, amely nemcsak intelligensebb technológiát, hanem intelligensebb dokumentumkezelést és szolgáltatásokat is biztosít a vállalatok számára”.

A Xerox 2002-ben elindított nyomtatómárka-reklámozási kampánya rövid történetekben mondja el, hogyan tudta a Siemens, a Dow Chemical Company, a Continental Airlines, a Notre Dame Egyetem és számos más nagyvállalat és szervezet továbbfejleszteni üzleti folyamatait és információkezelését a Xerox technológiáival és szolgáltatásaival. Ezzel egyidejűleg világszerte sugárzott tévéreklámok is hangsúlyozzák a Xerox megoldásainak és szolgáltatásainak előnyeit például az igény szerint könyvnyomtatás, a személyre szabott marketing, valamint a digitális képalkotás és képarchiválás terén.

A Xerox marketingigazgatója, Diane McGarry szerint ezek a beruházások egyaránt építenek a Xerox hagyományos márkavezető szerepére és közelmúltbeli történelmére. „A márka erőssége kulcsszerepet játszott a Xerox néhány évvel ezelőtti váltásának sikerében: számos alkalommal meggyőződhettünk róla, hogy a Xerox márka és az általa képviselt tartalom – az innováció, a minőség, a megbízhatóság, a szakértelem – óriási ügyfél-megtartó erőt jelent” – fejtette ki. „Minden eddiginél jobban látjuk a XEROX szó erejét – új emblémánk pedig pontosan ezt fogja közvetíteni.”

Az Interbrand Corporation és a BusinessWeek magazin nemzetközi márkákat felmérő 2004-es rangsora szerint a Xerox márka értéke 2%-kal nőtt, és 5,7 milliárd USD értékű.

A XEROX vállalati emblémája idővel meg fog jelenni épületek és járművek feliratain, ruházati cikkeken, csomagolásokon, valamint más vállalati anyagokon.

A 15,7 milliárd USD piaci értékű, technológiákat és szolgáltatásokat kínáló Xerox Corporation segítségével a vállalatok intelligens dokumentumkezelési stratégiát vezethetnek be, és hatékonyabbá tehetik működésüket. A Xerox folyamatos vezető szerepet kíván játszani az innovatív technológiák, termékek és megoldások terén, amelyekkel ügyfelei megbízhatóan javíthatják üzleti eredményüket.

A Xerox a dokumentumok piacának legszélesebb körű kínálatát nyújtja. Digitális rendszerei között megtalálhatók a színes és a fekete-fehér nyomdai is könyvkiadási rendszerek, a digitális nyomdák és „könyvgyárak”, a többfunkciós eszközök, valamint a tinta és a lézer alapú hálózati nyomtatók, másolók és faxkészülékek. A Xerox páratlan szolgáltatási szakértelmével segíti a vállalatokat hálózati dokumentum-archívumaik kiépítésében, elemzi a dokumentumok és a tudás irodai megosztásának leghatékonyabb módjait, lehetővé teszi vállalaton belüli nyomdák vagy postakezelők kialakítását, és olyan internetes folyamatokat fejleszt, amelyekkel az egyedi ügyfelekre szabhatók a közvetlen levélkampányok, a számlák, a brosúrák és számos más terület. Ezenfelül a Xerox szoftvereket, támogatást és fogyóeszközöket, például festéket, papírt és tintát is biztosít termékeihez.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik