Az elmúlt pénzügyi év nyereségcsökkenését a jegyárak átlagosan 14 százalékos csökkentésével magyarázták, miközben az utasszám tovább nőtt. Az üzemi eredmény 3 százalékkal 270,9 millió euróra nőtt.
A korábbi félelmek ellenére a cég továbbra is nyereséges, a fapados légitársaság nettó profitcsökkenése is csupán 5 százalékos.
Reményeik szerint belátható időn belül radikálisan lecsökken a fapados légitársaságok száma, és piacon csak egy-két résztvevő marad talpon.
A Ryanair utasellenes megnyilvánulásnak tartja azt, hogy egyes légitársaságok a magas üzemanyagárakra hivatkozva emeltek a jegyárakon. Mellesleg a vállalat szerint az olajárak nem maradnak ezen a szinten hosszú távon. A Ryanair tavalyi 47 százalékos forgalomnövekedése után idén 20 százalékos piacbővülésre számít.