A Berglandmilch a szóbanforgó országokban nem tervez részesedést vásárolni meglévő tejipari üzemekben, s nem akar saját termelő bázist sem kiépíteni. “Csehországban, Magyarországon és Szlovéniában elsősorban különlegességekkel akarunk megjelenni, a Schärdinger sajtokkal, a Desserta desszertkészítményekkel és a Fidus wellness-italokkal” – mondta bécsi sajtótájékoztatóján Josef Braunshofer ügyvezető igazgató. Tejjel, vagy joghurttal nem lehet ezeken a piacokon érvényesülni az alacsonyabb nyersanyag- és bérköltségek miatt – tette hozzá.
Tavaly változatlan, 500 millió euró volt a cég árbevétele, az eredmény “pozitív” volt. A Berglandmilch több mint 960 főt foglalkoztat, 900 millió kilogramm tejet dolgoznak fel, 15.500 paraszti gazdasággal állnak kapcsolatban. A vállalat idén május 1-től kilogrammonként 1 eurócenttel kevesebbet, valamivel több mint 30 eurócentet fizet a tejért a gazdáknak.