A működési nyeresége 25 százalékkal 2,2 milliárd euróra csökkent 2,91 milliárdról, a forgalma 0,36 százalékkal 54,24 milliárd euróra 54,44 milliárdról. A működési nyereség kulcsa 4 százalékra esett a 2002-es 5,4 százalékról. A személyautó üzletágban a működési nyereség 41 százalékkal 1,28 milliárd euróra esett tavaly, a működési nyereség kulcsa pedig 2,93 százalékra – elmaradva a 3 százalékos vállalati céltól – a 2002-es 5 százalékról.
A működési nyereség kulcsában nem várnak lényeges változást idén sem, miközben a forgalom mérsékelten nőhet – közölték szerdán a nagyságra második európai autógyártónál. Az idei év átmeneti időszak lesz a 2005-re várt nagyobb növekedés előtt – tették hozzá. Elemzők szerint a Peugeot nemcsak az euró felértékelődését szenvedte el tavaly, hanem az is, hogy modelljei régiek, a megszüntetett Peugeot 106-os utóda és a 406-ost leváltó 407-es csak az idén jelenik meg, úgyhogy az első félévben nem várható javulás a cég saját közlése szerint sem.