Belföld

Budapestről koordinálják a Goodyear régiós kommunikációját

A Goodyear gumiabroncsgyártó cég 2004-ben a közép-kelet európai regionális kommunikáció kidolgozásával és megvalósításával a Weber Shandwick budapesti irodáját bízta meg - közölte a Weber Shandwick/GJW kedden.

A Budapestről koordinált tevékenység kiterjed Romániára, Bulgáriára, Csehországra, Szlovákiára és Ukrajnára. A regionális munka összehangolásán kívül a Weber Shandwick budapesti irodája klasszikus PR és sajtókapcsolati szolgáltatásokat is nyújt a világ legnagyobb gumiabroncsgyártó cégének Magyarországon.

A Goodyear Dunlop Tires Magyarország Kereskedelmi Kft. 1992 óta van jelen Magyarországon. A jelenlegi termékkínálatban személyautó, kisteherautó, terepjáró, teherautó, mezőgazdasági és ipari gumiabroncsok találhatóak. Az évi 2,2 millió magyarországi abroncs vásárló 88 százaléka személyautó abroncsot vásárol, de dinamikusan növekszik a kereslet a 4×4 és az úgynevezett nagy teljesítményű kategóriákban is.

A közép- és kelet-európai piacon a Goodyear több, mint kétmillió abroncsot értékesített tavaly. A Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncsgyártó cége, évi 14 milliárd dolláros bevétellel. A gumiipar vezető szereplője 28 ország 90 gyárában, mintegy 88.000 alkalmazottal állítja elő termékeit, melyeket 185 országban értékesít.

A Weber Shandwick/GJW a Weber Shandwick a világ egyik vezető kommunikációs ügynökségének magyarországi leányvállalata. Az 1991-ben alapított cég szolgáltatásai a vállalatok kommunikációs igényeinek széles skáláját ölelik fel. A Weber Shandwick/GJW ügyfelei között nemzetközi és helyi információtechnológiai, pénzügyi, ipari, gyógyszeripari valamint FMCG cégek és kormányzati szervezetek egyaránt találhatók.

A Weber Shandwick a világ vezető kommunikációs és marketing ügynökségeit összefogó Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG) vállalatcsoporthoz tartozik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik