Belföld

A Scala három új iScala CRM-rendszert értékesített

A Scala Business Solutions bejelentette, hogy három, az új iScala CRM termékre vonatkozó licencmegállapodást írt alá.

Magyarországon két régebbi vásárló – a fémalapanyagú építőipari termékek előállításában vezető Umicore és az NJF Kft., egy (az Umicore-nak dolgozó) magántulajdonú telemarketing-vállalkozás – egészítette ki iScala CRM-mel a meglévő iScala alkalmazását. A harmadik licencszerződés aláírója egy vadonatúj Scala-vásárló, a Retecma, egy mexikói központú, aktív gyógyszerészeti alapanyagokkal (API) foglalkozó disztribútor, amely az iScala CRM-et a legfrissebb, szeptember 30-án kibocsátott iScala-rendszerrel együtt fogja implementálni. Az implementációt a Scala helyi partnere, a Galver Asociados végzi.

A Microsoft CRM-re épülő iScala CRM egy kényelmesen használható, rugalmas és integrált ügyfélkapcsolat-felügyeleti megoldás, amely biztosítja a vezetők, kereskedelmi és ügyfélszolgálati munkatársak számára azokat az információkat, amelyekre a hatékony értékesítéshez és a minőségi szolgáltatások biztosításához – vagyis a jövedelmező ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez – szükségük van.

Ez a legfontosabb oka annak, hogy a Retecma az iScalát, és vele az iScala CRM-et választotta.
– „API-disztribútorként képesnek kell lennünk arra, hogy rendkívül gondosan követhessük az egyes tételeket és tételcsomagokat” – mondta Reiner Martens, a for Retecma vezérigazgatója. – „A Scala jókora tapasztalattal rendelkezik ezen a területen, és biztosak vagyunk abban, hogy az iScala megfelel az igényeinknek. Mivel ez egy integrált ERP- és CRM-megoldás, azt is tudjuk, hogy a teljes rendszerre vonatkozóan könnyű lesz szinkronizálni a vásárlói adatokat, így biztosak lehetünk abban, hogy csakis friss és pontos adatokat használunk. Mindezek segítségével kiemelkedő színvonalú ügyfélkiszolgálást valósíthatunk meg, ami kritikus fontosságú tényező egy disztribútor számára.”

„Azért választottuk az iScala CRM-et, hogy támogassa piaci tevékenységünket – hiszen számos összetett projekten dolgozunk párhuzamosan” – mondta Nagy Csaba, az Umicore igazgatója. – „1995 óta használunk Scala-szoftvereket. Központunk SAP-vel dolgozik, a költségek miatt azonban úgy döntöttünk, hogy továbbra is a Scalánál maradunk. Óriási mennyiségű információval dolgozunk – ennek kezelése és elemzése jelentősen segítheti a vezetőség és a kollégák munkáját. Ez az, amit várok az iScala CRM-től.”

„Itt az NJF-nél úgy döntöttünk, hogy egy olyan CRM-megoldást implementálunk, amely átláthatóbbá teszi ügyfélszolgálatunkat és mérhetőbbé annak teljesítményét. Eddig egy Microsoft Excelre épülő SQL-adatbázist használtunk, amelynek kezelése kezdett túl bonyolulttá válni, így korlátozta üzleti növekedésünket. Szükségesnek találtuk, hogy naprakész információkat nyerhessünk egy rendszerből, hogy az értékesítő csapat tevékenységét összehangoljuk és dokumentáljuk. A CRM az a menedzsment eszköz, amellyel a projektfolyamatok teljesítménye felügyelhető és ellenőrizhető.”

„Az iScala CRM kiváló eszköz vásárlóink számára a jövedelmező ügyfélszolgálat létrehozására, ezért fordítottunk eddig is nagy figyelmet a termékre” – mondta el Natasha Stolnaya, a Scala iScala termékigazgatója. – „Az iScala ERP- és CRM-folyamatok közötti nagyfokú integráció páratlan CRM-funkcionalítást kínál a vásárlóknak: több nyelv és több valuta kezelését, nemzetközi adókiszámítási funkciókat, valamint az iScala által nyújtott további előnyöket; ilyen például a gyors implementáció és az alacsony fenntartási költségek. Az iScala CRM használatával a cégek biztosak lehetnek befektetésük gyors -megtérülésében, ami a vállalatot még sikeresebbé teszi.”

# # #

Megjegyzések a szerkesztők számára

A Scala Business Solutions-ről
A Scala Business Solutions kollaboratív ERP szoftvereket fejleszt – amelyek integrálják az Internet technológiát és a tradicionális ERP funkcionalitást -, hogy általuk egyszerűbbé váljék a globális üzleti működés. A Scala segítségével a globálisan működő vállalatok teljesen integrálni tudják valamennyi ERP rendszerüket a világ minden részén leányvállalataik, üzleti részlegeik, illetve a cég központja között, sőt, partnereiket és szállítóikat is bevonhatják. A Scala kollaboratív ERP szoftverei lehetővé teszik a globálisan működő vállalatoknak, hogy megfelelhessenek a magasabb szintű elektronikus üzleti tevékenység követelményeinek, valamint hogy egy szabványos ERP rendszert használjanak hagyományos üzleti tevékenységeik irányítására. Ezáltal mérhető haszonhoz juthatnak az elektronikus kereskedés segítségével, egyedi kereskedési hely vagy globális portál kiépítésével, illetve a beszállítási lánc optimalizálásával.
Európában, Észak-Amerikában és a Távol-Keleten, partneri és kereskedői hálózata segítségével a Scala több mint 30 nyelven a világ több mint 140 országában értékesít szoftvereket és nyújt szolgáltatásokat.
A Scalát jegyzik az amszterdami Euronext tőzsdén (jele: SCALA). 2002. évi árbevétele 73,4 millió amerikai dollár volt (77,8 millió euro).
Tekintse meg a Scala webhelyét a www.scala.net címen, ha sajtóközleményekre, befektetői információkra, céges vagy termékinformációra kíváncsi. Š2003 Scala Business Solutions NV. Minden jog fenntartva. A Scala logo, a ScalaŽ és az iScalaŽ bejegyzett kereskedelmi védjegyek. Az egyéb márkanevek vagy bejegyzett védjegyek azok tulajdonosainak tulajdonát képezik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik