Belföld

Gyurcsány pert nyert a Magyar Nemzettel szemben

A Fővárosi Ítélőtábla 2003. november 13-ai ítéletében jogerősen helyreigazításra kötelezte a Magyar Nemzetet , mert a lap 2003. július 19-i számának harmadik oldalán azt a hamis látszatot keltette, hogy Gyurcsány Ferenc sportminiszter gazdasági vállalkozásán keresztül személyében érintettje a K & H Equities botrányának. A jogerős ítéletről a minisztérium sajtóosztálya adott ki közleményt.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.