Belföld

Kínában hódítana az Avon

Az amerikai Avon kozmetikai konszern a kínai szépségápolási piac meghódítását tűzte ki célul. Az elkövetkező években évi ötszáz új értékesítési helyet kíván létesíteni az országban.

2005-ben mindehhez még egy speciálisan a kínai piac számára kifejlesztett cikkcsoport is bevezetésre kerül. A kínai kozmetikai piac jelenleg az Avon kimutatásai szerint évi harminc százalékos ütemben bővül, 2007-re így többszáz millió dolláros forgalmat képvisel majd.


Az Avon hagyományosan az ügynöki értékesítési rendszert részesíti előnyben, Kínában azonban ez az üzleti megoldás tilalom alatt áll. A 117 éves múltra visszatekintő amerikai konszern ezért az 1990-es piaci megjelenéséhez teljesen átdolgozta értékesítési stratégiáját.


Már jelenleg is több mint 5500 butik és lerakat értékesíti az Avon termékeit a legkülönbözőbb áruházakban és szupermarketekben. Az Avon az elmúlt évben 6,2 milliárd dolláros forgalmat ért el világszerte.


 

Címkék: archívum

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

15 May 2019, South Korea, Paju: South Korean flags described with wishes hang from a barbed wire fence on the South Korean side of the "common security zone" on the border with North Korea in the Demilitarized Zone (DMZ). Photo: Peter Gercke/dpa-Zentralbild/ZB
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.