Igaz, a július és az augusztus valamivel gyengébb nézettségi és árbevételi eredményt hozott az RTL Klub számára, mint tavaly, a szeptemberi 18 százalékos növekedés a teljes harmadik negyedévre vonatkozóan már 5 százalékos bővülést eredményezett. Az év első kilenc hónapjában együttvéve 8 százalékos az RTL árbevétel-növekedése, amely közel 1,4 milliárd forint többletbevételt jelent a tavalyi év hasonló időszakához képest.
Ez év őszén minden eddiginél nagyobb kereslet mutatkozik majd a televíziós piacon – nyilatkozta lapunknak Palincsár László. Az Initiative Media média-igazgatója elmondta: az év első kilenc hónapjában megjelenített összhirdetői GRP (nézőszám után fizetett hirdetés) mennyisége mintegy 17 százalékkal haladta meg a tavaly hasonló időszakban regisztráltakat.
A szakértő szerint mindez arra enged következtetni, hogy a hirdetők a 2003-as televíziós tárgyalásokkor az infláció mérséklésének eszközéül a marketingbüdzsék további tv-koncentrációját választották.