A Nintendo bejelentette, hogy ezentúl Kínában is szeretné termékeit értékesíteni. „A kínai piac nagyobb lehetőséget jelent, mint a japán, az amerikai vagy az európai” – mondta a vállalat szóvívője. Egyre szűkülő amerikai piacát a Nintendo egyébként azzal igyekszik fellendíteni, hogy a GameCube játékkonzolok árát felére csökkenti és az eddig 99 dolláros termékét 50 dollárért kínálja.
A piackutatások alapján megállapíható, hogy a többjátékos számítógépes szoftverek nagy sikerre számíthatnak Kínában. Probléma azonban, hogy a Nintendo játékait bonyolultnak ítélik, ezért a cég elnöke Satoru Iwata bejelentette, visszatérnek az egyszerűbb változatokhoz. Addig is a Nintendo október közepén új terméket dob piacra, amelynek neve iQue Player. Ez a konzol képes lesz on-line programokat futtatni az otthoni videojátékokon, lehetővé téve ezzel, hogy többen, különböző helyszínekről együtt játszhassanak.