A müncheni Sedlmayr Spaten-Franzikaner Braeu megvásárlása révén az Interbrew a Holstentől vette át a listavezető helyet. A belga óriáscég a németországi eladások 11 százalékát tudhatja magáénak
A német sörpiacra igen nehéz bejutni, amit jól mutat, hogy az import csupán a piac 3 százalékát teszi ki. Emiatt vált fontossá az Interbrew számára olyan jeles név megszerzése, mint a Lowenbrau, valamint olyan márkák megvásárlása, mint a Franziskaner és a Dinkelacker – ez lévén az egyetlen járható útja a német sörpiacra való berobbanásnak.
Rolling Rock és Stella Artois
– Németország a világ harmadik legnagyobb sörpiaca, s egyre erősödik. Megfelelő áron megfelelő üzletet kötöttünk ezen a kulcsfontosságú piacon – nyilatkozta John Brock, az Interbrew vezérigazgatója.
A belgiumi Interbrew jelenleg a világ 120 országában van jelen, mintegy kétszáz sörmárkát tudhat magáénak, köztük olyanokat, mint a Rolling Rock, a Bass vagy a Stella Artois.