Belföld

Beszállítói konferenciát tartott a Tesco – Magyarországon először

A Tesco Globál Áruházak Rt. szervezésében, először rendeztek a magyar kiskereskedelmi beszállítóknak szakmai konferenciát. A Kongresszusi Központban szerdán megrendezett nagyszabású esemény fő célja, hogy a Tesco megismertesse a beszállítóival a vállalat fő célkitűzéseit, valamint vázolja hosszú távú stratégiáját.



 A Tescóról…

A Tesco Magyarország leg-nagyobb hipermarket kereske-delmi lánca, és legnagyobb brit befektetője. Itthon közel 13 500 magyar munkavállalót alkalmaz, s minden új áruház nyitásával körülbelül 300-400 új munkahe-lyet biztosít. A vállalat 8 éves magyarországi működése során 29 áruházat nyitott, s mára piac-vezetőként közel egy millió vá-sárlót szolgál ki minden héten. Magyarországon a Tesco folya-matosan bővül: 2003-ban további 3-4 áruház megnyitását tervezi.

A konferenciára meghívót kapott az áruházlánc teljes beszállító bázisa, amely alapján hozzávetőleg 600 fő volt jelen az eseményen. A konferencia további célkitűzése, hogy a beszállítók az eseményen elhangzott fontos információk segítéségével készüljenek fel a jövőben áruházlánccal folytatandó tárgyalásokra, így biztosítva mindkét fél számára a még sikeresebb üzletkötéseket.

Paul House, a Tesco kereskedelmi igazgatója a következőképpen nyilatkozott a konferenciáról: „Mérföldkőnek tartom a rendezvényt a beszállítóinkkal való együttműködés területén. A mai napon elhangzottakat úgy is összefoglalhatnám, hogy egy jó beszállító arról ismerszik meg, hogy: a piaci igényeknek megfelelő kapacitással és volumen orientált termeléssel a Tesco logisztikai rendszeréhez kapcsolódó szállítási rendszerrel, hosszútávon, megbízható együttműködési készséget mutat. Valamint képes a vásárlók gyorsan változó igényeihez alkalmazkodva az EU minőségbiztosítási követelményeinek megfelelően együttműködni az áruházláncunkkal.”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik