A kedden zárult esemény előzetesen remélt nettó árbevétele 1,2 milliárd forint, amihez így legfeljebb nullszaldó társulhat. A bevételből a szponzorok 430-440 millió forint készpénzt dobtak össze, állami forrásokból 120 millió forint származott, a fennmaradó összeg pedig a jegyekből jönne össze.
A Pepsi 60 milliós támogatása egyébként jelentősen alacsonyabb, mint amennyit tavalyelőttig adott. Ennek Takács szerint az az oka, hogy bővült az italgyár termékpalettája, így egy-egy márka marketingjére valószínűleg kevesebb pénz jut.
Látogatószám tekintetében az első két nap messze elmaradt a várakozásoktól: mindössze 35-40 ezren érkeztek.
Hétfőig 245 ezer embert regisztráltak, de Takács reménykedik, hogy összességében meglesz a 350 ezer fős látogatószám. (Ez az egyszerre a szigeten tartózkodók számából jön össze, így egy hetijegy-tulajdonos – a metódus szerint – hét embernek számít.) Összesen 22 ezer hetijegyet adtak el, átlagosan 10 ezer forintos áron. Ez jóval alatta van a júliusig érvényes legolcsóbb, 14 ezres, illetve a most a kapunál fizetendő 21 ezer forintos árnak. A különbség oka, hogy a szponzorok nagy számban igényelhettek kedvezményes jegyeket. A dolgozóknak 10-15 ezer ingyenes hetijegy ment ki, s naponta átlagosan 17 ezer napijegy kelt el.