Belföld

General Motors: új marketingigazgató

Thomas Owsianskit nevezték ki a General Motors Kelet-és Közép-Európai Regionális Központja marketing igazgatójának.

Thomas Owsianski a Fordtól érkezett a General Motors-hoz, ahol a magyar és a cseh piacért felelős vezérigazgató volt budapesti székhellyel. Owsianski tanulmányai befejetzése után Németországban helyezkedett el a Fordnál, ahol az elmúlt évtizedben több fontos pozíciót töltött be. Ezek között az Egyesült Államokban a kis és közepes autók tervezésében közreműködő marketing menedzser volt, Németországban ugyanezen kategóriák márka menedzsereként dolgozott és volt a Ford németországi márkastratégiájáért és kommunikációjáért felelős igazgatója is. A General Motors Europe a múlt év novemberében hozta létre magyarországi központtal Kelet- és Közép-Európai Regionális Irodáját. Az iroda 15 országban menedzseli a GM üzleti tevékenységét.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.