Belföld

General Motors: új marketingigazgató

admin
admin

2003. 07. 09. 12:46

Thomas Owsianskit nevezték ki a General Motors Kelet-és Közép-Európai Regionális Központja marketing igazgatójának.

Thomas Owsianski a Fordtól érkezett a General Motors-hoz, ahol a magyar és a cseh piacért felelős vezérigazgató volt budapesti székhellyel. Owsianski tanulmányai befejetzése után Németországban helyezkedett el a Fordnál, ahol az elmúlt évtizedben több fontos pozíciót töltött be. Ezek között az Egyesült Államokban a kis és közepes autók tervezésében közreműködő marketing menedzser volt, Németországban ugyanezen kategóriák márka menedzsereként dolgozott és volt a Ford németországi márkastratégiájáért és kommunikációjáért felelős igazgatója is. A General Motors Europe a múlt év novemberében hozta létre magyarországi központtal Kelet- és Közép-Európai Regionális Irodáját. Az iroda 15 országban menedzseli a GM üzleti tevékenységét.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.