Belföld

General Motors: új marketingigazgató

Thomas Owsianskit nevezték ki a General Motors Kelet-és Közép-Európai Regionális Központja marketing igazgatójának.

Thomas Owsianski a Fordtól érkezett a General Motors-hoz, ahol a magyar és a cseh piacért felelős vezérigazgató volt budapesti székhellyel. Owsianski tanulmányai befejetzése után Németországban helyezkedett el a Fordnál, ahol az elmúlt évtizedben több fontos pozíciót töltött be. Ezek között az Egyesült Államokban a kis és közepes autók tervezésében közreműködő marketing menedzser volt, Németországban ugyanezen kategóriák márka menedzsereként dolgozott és volt a Ford németországi márkastratégiájáért és kommunikációjáért felelős igazgatója is. A General Motors Europe a múlt év novemberében hozta létre magyarországi központtal Kelet- és Közép-Európai Regionális Irodáját. Az iroda 15 országban menedzseli a GM üzleti tevékenységét.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik