Belföld

Újabb taggal bővült a Hungaricum Club

24.hu
24.hu

2003. 06. 12. 17:14

A Halasi csipkével bővült ki a Hungaricum Club. A klubtagok között eddig a Pick szalámi, a Zwack Unicum, a Herendi porcelán és a Tokaji bor szerepelt. Ezekből a termékekből az éves forgalom eddig összesen évi 28-30 milliárd forintot tett ki - mondta a Hungaricum Club szóvivője, Kerényi Péter a csütörtöki sajtótájékoztatón.

A Kiskunhalason 100 éve készülő csipke a brüsszeli és a velencei csipke vetélytársa. A forgalma ugyan nem éri el az évi 15 millió forintot, de különlegessége miatt nem is ez a cél, mondta az MTI-ECO-nak Kiliti Zsuzsanna a 15 főt foglalkoztató Csipkeház igazgatója. A kiskunhalasi önkormányzat által alapított Halasi Csipke Alapítványt a Hungaricum Club kérte fel a csatlakozásra.

A Hungaricum Club a minisztériumokban lobbizik azért, hogy tanúsítvánnyal, vagy ehhez hasonlóval védjék a Hungaricum márkanevet.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2013. február 14.
Egy recepciós munkatárs a Microsoft Magyarország Kft. székházában, a főváros II. kerületében, a Graphisoft parkban 2013. február 14-én. A magyar kormány és a Microsoft Magyarország Kft. tavaly decemberben kötött stratégiai együttműködési megállapodást.
MTI Fotó: Bruzák Noémi
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.