Az egyébként is szűkülő német szeszesital piaci forgalom keretein belül a Jägermeister is 0,7 százalékos csökkenést könyvelt el. Külföldön ezzel szemben, különösen az Egyesült Államokban, igencsak nagy kedvvel döntötték le fogyasztók a torkukon a kesernyés italt. Világszerte 41,2 millió darab 0,7 literes palack kelt el, és ennek is 58 százaléka külföldön. A 2001-ben eladott 37,6 millió palacknak 54 százaléka kelt el Németországon kívül. Jelenleg több mint ötven országban kapható a legsikeresebb német szeszesitalnak számító Jägermeister gyógynövénylikőr.
A jelenleg mintegy 460 főt foglalkoztató családi vállalkozás 125 évvel ezelőtt kezdte meg működését – ecetgyárként. A Jägermeister, mely egy azóta is ismeretlen kökénylikőrrel együtt a gyár egyetlen terméke, 1935-ben jelent meg a piacon. A márkát egy költséges reklámkampány keretében sikerült az “öreguras” arculattól megszabadítani és divatossá tenni, ami jelentős mértékben növelte piaci ismertségét és elfogadottságát.