Belföld

Hatástalan a francia borok amerikai bojkottja

Az amerikai hazafias érzelmek helyett a romló gazdasági helyzet és az idegen nyelvű felirat tántorítja el a vásárlókat a francia boroktól, de összességében a bojkott hatástalan – áll az iparág elemzőinek jelentésében.

Az iparág elemzője, Gladys Horiuchi a kaliforniai székhelyű Borintézet (Wine Institute) munkatársa szerint a francia borok diszkriminációja csak retorika. A számok azt mutatják a háború kezdete óta a francia borok eladása jelentősen nőtt.

Gladys Horiuchi szerint a francia borok eladását az inkább az amerikai gazdaság alulteljesítése és az életszínvonal romlása veszélyezteti. Továbbá sokan azért nem vásárolnak francia bort, mert egyszerűen nem értik a borosüveg feliratait. Így a hazai márkák mellett az ausztrál importból származó borokat részesítik előnyben.

Címkék: archívum

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.