Belföld

Új üzleti megoldás a Pannon GSM-től

A Pannon GSM Távközlési Rt. Magyarországon elsőként kínál a kis- és közepes vállalkozásoknak olyan telefonhálózati megoldást (MobiTrend), amely a hagyományos rendszerek funkcióit a mobiltelefon előnyeivel és képességeivel ötvözi, s használatával legalább 20 százalékos távközlési költségmegtakarítás érhető el. Kőnig Róbert, a társaság üzleti vezérigazgató-helyettese szerdán Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, hogy három-négy év múlva 2-3 ezer MobiTrendre előfizető ügyfélre számítanak.

Mint mondta, a MobiTrend feleslegessé teszi a telefonhálózat kiépítését és bővítését, valamint az alközpontok használatát. Az új kommunikációs megoldással az adott vállalat munkatársai mobiltelefonjukon keresztül egy négyjegyű belső szám használatával érik el egymást.

A MobiTrenddel szétválasztható a privát és vállalati beszélgetés, a mobilkészülékekkel hívásátkapcsolás hajtható végre, s különböző időzónákat, illetve profilokat lehet beállítani: ez utóbbi két megoldás révén például meghatározható, hogy ki mikor, hová kezdeményezhet hívást a vállalat számlájára.

Kőnig Róbert elmondta, hogy a vállalati alközpontokon történő úgynevezett belső hívások a közhiedelemmel ellentétben nem ingyenesek, mivel a legolcsóbb alközpont is többmillió forintba kerül, amit az üzemeltetés során évente karban kell tartani.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik