Belföld

A Young & Rubicamé a legnagyobb szelet az EU kampányból

admin

2003. 01. 24. 15:44

A Young & Rubicam nyerte a legfontosabb reklámtendert az Európai Unió Kommunikációs Közalapítvány (EUKK) májusig tartó kampányára. Összesen hétszázmillió forintot osztott szét a testület direkt marketingre, PR-tevékenységre és klasszikus reklámra, a rendezvények megszervezésére új pályázatot ír ki.

Február elején elindul az EU-kommunikációs kampány, amelynek lebonyolítóit pénteken hirdette ki az EUKK. A kampány kettős célja Somody Imre elnökhelyettes szerint a csatlakozással való érzelmi azonosulás megteremtése, vagyis az igen válasz elérése az április 12-i népszavazáson, másrészt pedig a korrekt tájékoztatás.

A reklámtevékenység, médiavásárlás és a kommunikáció többi ágának koordinálása a Young & Rubicam Kft. feladata lesz. A cég 280 millió forintot költhet e célra. A direkt marketing, a telefonos infovonal működtetése és az ügyfélkapcsolati stratégia a GGK Direct Kft. dolga lesz, 219 millió forintért. Az összesen 193 milliós PR-tender koordinálását és agrár témájú kampányát a Hill & Knowlton Kft., a Capital Communications Kft., valamint a GJW Kft. nyerte. A fiatalok felé a WELL Reklámügynökség, a kis- és középvállalkozóknak a Headline PR Kft., a Heart Communication és a Sky PR. Kft. konzorciuma kommunikál.

A rendezvényszervezői pályázatot újra meghirdeti a közalapítvány, mert az egyetlen második fordulóba került pályázat (a Hungexpo Rt. vezette konzorcium) nem állt elő megfelelő ajánlattal. A most nyert cégek megbízatása május 31-ig szól, kivéve a direkt marketing tevékenységet végzőé, amely adatkezelési okokból 2004. május 1-jéig dolgozik majd.

A tender utolsó fordulóján Somody Imre, Suba János ügyvezető titkár, Megyer Örs, az Önszabályozó Reklámtestület elnöke és reklámszakmai szervezetek delegáltjai tárgyaltak a pályázókkal.

A kétmilliárd forint felett rendelkező közalapítvány hétszázmilliót költ a reklámszakma képviselői által is tisztességesnek és egyáltalán nem elkapkodottnak ítélt pályázatokra, 345 milliót pedig arra a 3,8 millió háztartásba eljutó levélre, amelyet pénteken küld el a posta. A levelet Palánkai Tibor, a kuratórium elnöke írta alá. A testület a működésére 220 millió forintot fordít.



vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.