Belföld

2002-ben ismét indul az Országos Média Diákverseny!

Az idén második alkalommal kerül megrendezésre a két fordulós az Országos Média Diákverseny. A verseny célja, hogy a diákok egy valós piaci probléma megoldásaként - szakmai tudásukat alapul véve - stratégiai és taktikai médiatervet dolgozzanak ki. A versenyben bármely felsőoktatási intézmény nappali tagozatos hallgatói 3 fős csapatokban vehetnek részt.

Az idén második alkalommal megrendezésre kerülő két fordulós megmérettetésen bármely felsőoktatási intézmény nappali tagozatos hallgatói 3 fős csapatokban vehetnek részt. A verseny célja, hogy a diákok egy valós piaci probléma megoldásaként – szakmai tudásukat alapul véve – stratégiai és taktikai médiatervet dolgozzanak ki. A verseny feladatát az idén a Rauch Hungária Kft. határozza meg. A versenykiírás szeptember 16-tól érhető el a www.mediainfo.hu weboldalon keresztül Az Országos Média Diákverseny eredményhirdetése november végén lesz. A győztesek a tárgyi jutalmakon túl szakmai gyakorlati lehetőséget nyerhetnek média vagy ügynökségi oldalon.

A verseny szervezője az Optimum Media Direction Hungary Kft., Magyarország egyik legnagyobb médiaügynöksége. Nem titkolt szándékuk, hogy az évek óta megrendezésre kerülő Diákreklámverseny mellett, egy új, kifejezetten a média területére specializálódott verseny szervezésével hagyományt teremtsenek. 2001-ben 11 intézmény 29 csapata nevezett a versenyre, s végül 17 csapat adta be pályázatát. Az írásbeli munkák alapján, a zsűri által legjobbnak talált 6 csapat bizonyíthatta rátermettségét a szóbeli döntőben. Rendkívüli alkalom ez mind a hallgatók, mind a szakma számára. A sikeres helytállás és szereplés hatással lehet későbbi pályafutásukra. A szervezők hozzájárulhatnak a hallgatók minél szélesebb körű képzéséhez, ezáltal a verseny résztvevői az elméleti alapok mellett gyakorlati tapasztalatra is szert tehetnek.

Társrendezőként a Rauch Hungária Kft, a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszéke, a TV2, az Axel Springer Kiadó Kft, a www.médiainfo.hu – reklám- és médiaportál -, a Juventus rádió és a Primacom fognak közreműködni a II. Országos Média Diákverseny lebonyolításában.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik