Belföld

GfK: a focivébé dobta meg igazán a tévéeladásokat

24.hu
24.hu

2002. 08. 05. 14:10

[FN, MTI-Eco] Nyugat-Európában és Ázsiában egyértelműen a labdarúgó-VB hatására nőttek a tévéeladások, míg Magyarországon inkább az újonnan nyílt, nagy eladóterű szaküzletek alacsony bevezető árai és az üzletláncok akciói hatottak a piacra - derül ki a GfK Piackutató Intézet legújabb felméréséből. A tanulmány szerint leginkább a nagyképernyős televíziók iránt ugrott meg a kereslet. Nyugat-Európában és Ázsiában a tévéeladások 5, illetve 16 százalékkal emelkedtek.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.