Belföld

Az adMaster kétmilliárdot ajánl az MTV reklámidejéért

Üzleti eredményeiktől függetlenül körülbelül 2 milliárd forint fix bevételt ajánl a Magyar Televíziónak a csatorna reklámidejének értékesítésére pályázó adMaster Network. A cég magyarországi vezetője, Feledi György hangsúlyozta: az adMaster-ARBO vállalatcsoport Európában piacvezető a közszolgálati tévéadók reklámidejének értékesítésében, így nem férhet kétség szakmai felkészültségükhöz. Feledi szerint ajánlatuk arra épül, megőrizze, sőt lehetőleg erősítse közszolgálati jellegét a csatorna, s a nézettségért folytatott harcban ne változzon harmadik legnagyobb kereskedelmi csatornává. A Magyar Hírlap úgy tudja, az In Média ajánlatában kereskedelmi arculatot adnának az MTV egyes műsorsávjainak. [Magyar Hírlap]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik