Belföld

Az adMaster kétmilliárdot ajánl az MTV reklámidejéért

24.hu
24.hu

2002. 07. 11. 08:33

Üzleti eredményeiktől függetlenül körülbelül 2 milliárd forint fix bevételt ajánl a Magyar Televíziónak a csatorna reklámidejének értékesítésére pályázó adMaster Network. A cég magyarországi vezetője, Feledi György hangsúlyozta: az adMaster-ARBO vállalatcsoport Európában piacvezető a közszolgálati tévéadók reklámidejének értékesítésében, így nem férhet kétség szakmai felkészültségükhöz. Feledi szerint ajánlatuk arra épül, megőrizze, sőt lehetőleg erősítse közszolgálati jellegét a csatorna, s a nézettségért folytatott harcban ne változzon harmadik legnagyobb kereskedelmi csatornává. A Magyar Hírlap úgy tudja, az In Média ajánlatában kereskedelmi arculatot adnának az MTV egyes műsorsávjainak. [Magyar Hírlap]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Mentőkhöz menekült az elkószált 14 éves kutya

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.