Belföld

Ezrek keltek útra Magyarországon

"StarQuest - 80 nap alatt a sör körül" címmel indított közös online kampányt a Heineken magyarországi leányvállalata, az Amstel Sörgyár Rt. és a szintén holland KLM Légitársaság. A virtuális világjárás június 24-i indulása óta, máris több mint ezer regisztrált felhasználót számlál, ami egyedülállónak tekinthető a magyar internetes játéktérben.

A kalandorok feladata egyszerű, de mégsem az. Egy képzeletbeli szuperkoncert szervezői lehetnek a játék 21 napja alatt. Öt földrész öt híres zenészét kell rávenniük arra, hogy fellépjenek az óriási bulin, a Heineken World of Music fesztiválon. Utazniuk tehát igen sokat kell, és olyan városokban kell rálelniük az arcokra, ahol talán még sohasem jártak. A StarQuest egy valós időben és valós világban játszódó játékba csomagolt küldetés. A cselekmények és döntések, amelyek a való világban időt és pénzt emésztenek fel, ugyanannyi időt és pénzt igényelnek a StarQuest világában, tehát érdemes velük csínján bánni. A küzdelem pontokért folyik, amelyeket a játékban feltett kérdésekre adott válaszokért, illetve egyéb helyes döntésekért lehet gyűjteni.

Mint minden valamirevaló játékban, természetesen a StarQuest-ben is nyeremények várják a legjobbakat. Nem is akármilyenek! A számos kisebb, de értékes nyeremény mellett a legeredményesebb játékos díja egy amszterdami hétvége a Heineken múzeumban tett látogatással, a feladatot sikerrel teljesítő kalandorok közül a legszerencsésebbet a KLM Miamiba repíti az igazi szuperkoncertre , melyen a játékban szereplő zenészek fognak fellépni.

A játék magyarítását, illetve programozását az Oditech Stúdió végezte, a reklámkampányt a Morgan Hill Consulting tervezte és bonyolítja.

További kapcsolódó linkek:

www.klm.hu
www.heineken.hu
www.oditech.hu
www.morganhillconsulting.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik