Belföld

Nem várható fellendülés a hirdetési piacon

24.hu
24.hu

2002. 05. 30. 09:40

Csak az ősz hozhat valami reményt a hazai hirdetési piacon - véli több jelentős reklámügynökség. Egybehangzó vélemények szerint megfontolt a költés is, bár változatlanul kevés a folyamatokat tényszerűen érzékeltető adat. Tavaly 31,5 milliárd euró esett ki a német hirdetési piacról, és nem jobbak az idei kilátások sem - jelentette be a német reklámszövetség (ZAW). Ezzel az ország reklámgazdasága nagyjából az 1999. évi színvonalra esett viszsza, és 2002 első hónapjainak költései sem mutatják a konjunktúra jeleit. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Beregszász, 2015. március 19.  
Vásárló fizet az egyik élelmiszer áruházban a kárpátaljai Beregszászon, a Bohdana Hmelnickoho utcában 2015. március 18-án. Ukrajnában a nemzeti valuta leértékelődése miatt leginkább az alapvető élelmiszerek drágultak, a hrivnya értékének ingadozása miatt egy napon belül is változnak az árak.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.