Belföld

Hatvanmilliós üzleti kommunikációs telefonrendszer

Komplex szolgáltatásokat nyújtó ügyfélszolgálati telefonközpontot helyezett üzembe az Intrum Iustitia nemzetközi behajtó cégnél a NextiraOne-Alcatel. A 60 millió forintos telefonközpont a hívás beérkezésekor felismeri, hogy adós, vagy behajtó jelentkezett-e - mondta Tóth Ottó, a budapesti NextiraOne-Alcatel ügyvezető igazgatója. A fő ügyfeleket soron kívül kapcsolja a rendszer, s mire a munkatársakhoz kerül a hívás, számítógépes képernyőjükön megjelenik minden tudnivaló az ügyfélről. A NextiraOne-Alcatel Kft. neve eddig Alcatel E-business Rendszerek Kft. volt, az Alcatel ugyanis hat hete eladta üzleti kommunikációs üzletágát az amerikai NextiraOne társaságnak. [Világgazdaság]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik