Belföld

A britek visszaszorítják a félrevezető pénzügyi hirdetéseket

24.hu
24.hu

2002. 04. 04. 09:51

A brit pénzügyi szolgáltatások hatósága (FSA) javaslatokat dolgozott ki a pénzügyi termékek reklámozására vonatkozó szabályok megszigorítására . A tervezet központi eleme a múltbeli teljesítményre vonatkozó adatok hirdetésekben elfoglalt domináns szerepének visszaszorítása. Az FSA célja ezzel az, hogy a múltbeli teljesítményre vonatkozó adatok ne elszigetelten, hanem olyan más, fontos tényezőkkel együtt jelenjenek meg, mint a rugalmasság, a díjak és a befektetési stratégia - tudósít a Dow Jones. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

2871252 06/13/2016 US soldiers during a stop of the US armed forces in Riga in the course of the Dragoon Ride II of the Saber Strike-2016 international exercise. Taisija Voroncova/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.