Belföld

A fogyasztók fogékonyak lennének az m-marketingre

24.hu
24.hu

2002. 02. 28. 09:35

A mobilpiac legfontosabb felhasználói rétegét alkotó 16-45 éves korosztály nem csupán kíváncsi az m-marketingre , hanem bizonyos helyzetekben még ösztönözné is a termékekről és szolgáltatásokról szóló információ ilyen módon történő terjesztését. Ez derül ki a HPI Research Groupnak a mobilkészüléken lebonyolítható reklám- és marketingtevékenységről a Nokia megbízásából elvégzett tanulmányában. A 3300 fő megkérdezésével folytatott vizsgálat szerint a felhasználók 88 százaléka pozitívan reagálna arra az m-marketingfogásra, ha egy közeli üzletben beváltható elektronikus vásárlási utalványt kapna mobiltelefonjára. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Speaker giving a talk on corporate Business Conference. Audience at the conference hall. Business and Entrepreneurship event.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.