Belföld

Visszaszorulnak az életmódmagazinok

24.hu
24.hu

2002. 02. 21. 09:18

Míg a legtöbb magyar életmódlap veszített értékesített példányszámából 2001-ben, a német médiapiacon a lifestyle szegmens a vártnál jobban teljesített a múlt év utolsó negyedében . A német lapkiadók szövetsége (VDZV) e termékcsoportban az értékesített példányszámok átlagosan 38 százalékos emelkedését jelentette az előző év azonos időszakához képest, míg a kétheti megjelenésű női lapok 7,7, az on-line újságok 9,4 százalékot veszítettek közönségükből. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.