Belföld

Keresletélénkítés Electro World módra

24.hu
24.hu

2002. 02. 21. 08:24

A reklám világában bevett trükk, hogy a nem valós igényeket művi úton felkorbácsolják - vélekedett az eset hallatán Antalóczy Tímea szociológus , aki szerint a tegnapi budaörsi tumultus hátterében az állhat, hogy a drasztikusan alacsony árakról keringő hírek erős emocionális reagálást váltottak ki. A Magyar Tudományos Akadémia Szociológiai Kutató Intézetének tudományos munkatársa felhívta a figyelmet arra, hogy az új üzlet nem csupán televíziós hirdetésekkel keltett figyelmet, hanem kiaknázta a szájhagyományban rejlő "ősi" lehetőségeket is. [Népszabadság 1.] [Korábbi cikkünk] [Népszabadság 2.] [Magyar Hírlap]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

2871252 06/13/2016 US soldiers during a stop of the US armed forces in Riga in the course of the Dragoon Ride II of the Saber Strike-2016 international exercise. Taisija Voroncova/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.