Belföld

A Nestlé kiszállt a karácsonyi versenyből

24.hu
24.hu

2001. 12. 17. 08:44

[FN] Manapság nem a szaloncukor márkája, hanem a csomagolás határozza meg, hogy ki milyen cukrot vásárol . Ezért nem is meglepő, hogy a szaloncukor-forgalmazó cégek az idén leginkább karácsonyi édességek csomagolásán változtattak. A gyártók évről évre új csomagolással és ízzel rukkolnak elő, de ebből a versenyből idén már a Nestlé kiszállt. Részletek a Magyar Hírlapban
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Mentőkhöz menekült az elkószált 14 éves kutya

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.