Belföld

Kereskedelmi rádiók pénzszűkében

24.hu
24.hu

2001. 11. 27. 08:28

[FN] Miközben az elmúlt öt évben Magyarországon megduplázódtak a reklámra fordított kiadások, a Médiafigyelő adatai szerint mindössze 15 százalékkal nőtt a rádiók hirdetési bevétele. A reklámköltéseknek öt százaléka folyik be a rádiókhoz. A várakozásoktól elmaradó jövedelmek és a tévesen meghatározott médiastratégia az oka, hogy a kereskedelmi rádiók nem tudják fizetni a koncessziós díjakat. Folytatás a Népszabadságban
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.