A Magyarországon újszerű termék a gépkocsivezetők széles köréhez szól, ezen belül a dohányosok számára külön változat is készül belőle. A kampány szlogenje (“Az autó illata”) kijelölte az online megjelenés értékvilágának határait is: a Flash-alapú weboldal így lett egyszerre tényszerű és könnyed.
Ennek megfelelően a praktikus információk – az autó komfortjáról, a termék használatáról és az autónyerést vagy tesztvezetést ígérő akcióról szóló részek – is emelkedettebb vizuális keretet kaptak, a felhasználót fogadó animációtól kezdve – amelyből kiderül, hogyan változtatja az Ambi Pur Car a lehangoló, őszi ónos esőt friss, tavaszi virágesővé – a rendhagyó kettős navigációig.
“Egy promóciós microsite terjedelme nem haladhatja meg a befogadható mértéket, de nem is a méret a lényeg: ezt a projektet a design teszi naggyá. A webes környezet lehetőségeinek kitágítását jelenti, amikor vizuálisan is átélhetővé tesszük az illat élményét” – árulta el Kelemen Csaba, a kirowski chief art directora. “A kulcsszó a mozgás: ezért dúsítottuk filmszerű képekkel, illatfelhőkként lebegő menüpontokkal és a termék virágokat lövellő, kurzorkövető változatával az oldalt.”
A légfrissítés virtuálisan is folytatódik: a felhasználók dörzsölhető illatmintát vagy illatorgiára szóló felhívást küldhetnek e-cardon, illetve letölthetik a képernyővédőt és a termék reklámfilmjét is. Rövid teszt segítségével a látogatók személyre szabott tanácsot kaphatnak arról, milyen illat is illik személyiségükhöz, és akár értékes nyereményhez is juthat, aki részt vesz az online játékban. A légfrissítő termék a fotexnet.hu-val történő együttműködésnek köszönhetően a weboldalon keresztül rögtön meg is vásárolható.
“Az Ambi Pur termékeket a kiváló minőség mellett az innovatív megoldások is jellemzik” – indokolja Szabó Andrea, a Sara Lee marketingmenedzsere az új médiumban való megjelenést. “Ez az első alkalom, hogy online hirdetéseket is használunk, mellyel a célcsoport még pontosabb elérésére számítunk. Ez egyfajta teszt is: ha beváltja reményeinket, akkor a jövőben bátrabban nyúlhatunk a hirdetés illetve promóció ezen formájához.”
A kirowski által tervezett és kivitelezett, a site-ot bevezető, valamint a promóciót népszerűsítő online kampány során felhasznált interaktív reklámeszköz, a multilinkes flashbox meghatározó vizuális eleme maga az Ambi Pur Car készülék, ami az egér segítségével – hasonlóan a tényleges használat esetében az illatintenzitás változtatásához – mozgatható. A megjelenő szövegek a microsite meghatározó tartalmi egységeire hívják fel a figyelmet: a felhasználó így előre kiválaszthatja, hogy hová érkezzen a kattintás után.
A klasszikus bannerhirdetéseken kívül a felhasználók a kampány ideje alatt a vezess.hu és a totalcar.hu autós oldalakon az Ampi Pur Car által szponzorált autóstesztekkel is találkozhatnak.
A kirowski a magyarországi interaktív piac meghatározó vállalataként elsősorban az online marketing és az e-business területein nyújt teljes körű szolgáltatást hazai és regionális ügyfeleinek. Az 1996-ban magánszemélyek alapította, immár közel 80 főt foglalkoztató cég legjelentősebb megbízói közé tartozik az Axelero, a Coca-Cola, a Conoco, a L’Oréal, a Matáv, a Nestlé, az OTP Bank, a Renault, a Westel és a Zwack Unicum.