A tagjelöltek elé szigorú feltételeket állító szövetség a kirowski ügyfeleinek, pozíciójának, valamint forgalmi és létszámadatainak mérlegelése után döntött a csatlakozási szándék elfogadása mellett.
A hazai interaktív piac vezető vállalkozása az internetes iparág és az online hirdetési szektor érettségének újabb bizonyítékaként értékeli a döntést. “A teljes jogú tagok közötti helyfoglalás jelzi, hogy cégünk a magyarországi kommunikációs szakma és reklámpiac szerves részévé, megkerülhetetlen tényezőjévé vált” – mondja Novák Péter, a kirowski médiaigazgatója. “A MAKSZ-tagság másik üzenete azonban még ennél is fontosabb a szakma többi résztvevője számára: nyilvánvalóvá teszi, hogy az internetes piac továbbra is kiegyensúlyozottan növekszik, és nemcsak volumenében, hanem megoldásainak hatékonyságában is kézzelfogható fejlődés tapasztalható.”
A kirowski a magyarországi interaktív piac meghatározó vállalataként elsősorban az online marketing és az e-business területein nyújt teljes körű szolgáltatást hazai és regionális ügyfeleinek. Az 1996-ban magánszemélyek alapította, immár közel 80 főt foglalkoztató cég legjelentősebb megbízói közé tartozik az Axelero, a Coca-Cola, a Conoco, a L’Oréal, a Matáv, a Nestlé, az OTP Bank, a Renault, a Westel és a Zwack Unicum.