Kiss Enikő a Unitis CRM üzletágának szakmai vezetője szerint ” Siebel szakértőinkkel lefedjük a teljes CRM-es feladatskálát”, így a Unitis foglalkozik BPR-ral, helyzetfelméréssel, rendszer-testreszabással, fejlesztéssel, és interface-ekkel. “Arra törekszünk, hogy elérhető megoldást kínáljunk, akár már 10 felhasználótól.”
Magyarországon eddig csupán néhány cégnél történt ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés, úgy mint a Novacom, Microsoft, ICL vagy éppen a Compaq. Több hazai nagyvállalat, köztük a Matáv tervezi CRM bevezetését. “Célunk, hogy ezekben a projektekben is aktívan részt vehessünk” – így Kiss Enikő és hozzátette, hogy kollegáival várják már a jelenleg béta-tesztelés alatt lévő 7.0-s verziót, amelyet jövő év elejére ígért a Siebel cég. “Ebben új funkcionalitások várhatóak, a nagy újdonságot feltehetően az Employee Relationship Management jelenti majd, amely új dimenziókat nyit az ügyfélkapcsolatok HR-es vonatkozásai terén a browser-es technológiájával.
Erről és a CRM-ről egy informatikai cég szemszögéből beszél majd Nagy Zsolt, a Unitis Rt. Igazgatótanács elnöke a november 6-7.-i DMSZ által szervezett CRM konferencián.